19/3/08

A petició d'un estimat admirador i admirat per la meva persona.
Gràcies per intentar i donar-me forces perquè la meva obra fructiferi. =)



Sense títol
Mai no aconseguiràs que deixi de pensar,que
si tir una fulla,
aquesta es pot convertir en papallona.
Emilio.

Potser els teus somnis
van més enllà de la realitat
segurs
però alhora difuminats en un oblit futur.
Perquè tu ho saps,
tu n'estas segur
però qui et diu que tenguis l'absoluta raó?
Qui pot fer que tu creguis que aquelles paraules
suaus
tendres
dolces
aspres
picants
excitants
amb gust de taronja
però alhora de llimona
siguin les veritables
les que surten del teu cor?
Sincerament
no n'estàs segur.
Dius, però no sents.
I mai
mai
es pot jurar, garantir o creure.
MAI
MAI diguis que és veritat.
Mai creguis en lleis.
Mai juris en va.
Mai garanteixis la realitat.
Però Mai fugis d'aquesta il·lusió que has aconseguit.
I digues, promet si vols
que si tu tires una fulla al terra
aquesta es convertirà en papallona.

1 comentario:

Emili dijo...

Veritable fe

N'estàs segur?
M'ho pots jurar?
M'ho pots garantir?
Creus amb les teves paraules?
Hi ha alguna llei que digui el contrari?
Penses què per no viure de manera poètica tens més raó que jo?
NO,
definitivament no!
De cap de les maneres!
Mai no aconseguiràs que deixi de pensar,
que si tir una fulla, aquesta es pot convertir en papallona.

stic supercontent de que hagis fet un poema a costa d'un de meu...^^

mem si un dia n'aplec un de teu i faig el mateix, creadora de somnis, conductora de paraules...^^