29/3/08

Aquí tens un discurs fet de vagorosos somnis que irreductiblement en flueix i es desborda i, estès com un bassal, entre tu i jo interposa un espai fronterer. Ni de prop, la paraula t'oferirà un reflex malalt i escadusser d'aquest mar desfermat que es remou dintre meu. Si tu saps que t'estim és perquè, pell amb pell, ens hem inculcat la llavor del desig i ens hem fet l'un de l'altre.
No vull, flor d'ametler, que mai em reemplaci un llenguatge distant. L'amor meu és real i el llenguatge és un símbol que em vol organitzar tota la desraó on navega el desig i on s'aixeca la fervor. Vine prop meu i tasta'm, acull-me i tradueix la febre dels meus ulls en un discurs no escrit. No diguis res. Calla i escolta el batec del meu cor, convuls, en ple desordre, al ritme del teu cos, i hi sentiràs, per força, aquell poema trèmul que ni en mil nits d'insomni et podré escriure mai.

1 comentario:

Emili dijo...

I que és, ser, pensar, somiar, riure, vigilar, cuidar, plorar, incidir, i perquè no, també reincidir més que viure? La vida no és més que aquell arbre que floreix amb cada ser, cada pensament, cada somni, cada rialla, cada vigilar, cada cuidar, cada plor, cada incisió i reincisió...

Tot es viure i viure és tot